zondag 31 januari 2010

Gemis!

Graag zou ik iedereen willen bedanken voor het superleuke feestje vrijdag, ik heb er echt van genoten! ♥
Ik vind het wel spijtig dat vele mensen er niet geraakt zijn door het gladde weer..
Maar wanneer ik een weekendje terug ben in België doen we dit nog eens over!
Ook al mijn Trieau-schatjes wil ik enorm bedanken voor de leuke tijd die ik er heb beleefd, meer van dat binnen 5 maand!!
En PS: jullie kader hangt op een mooi plaatsje in de living hier! :)



Zaterdagavond ben ik met mn zoetje naar ons appartementje vertrokken.
Spijtig dat ik Raf en Marcelo hun feestje gemist heb, maar we doen dat nog wel eens over!!
Vanaf nu woon ik in de Barendsestraat 32A in 2012 VP Haarlem! :)
Nu Fien & mij nog gaan inschrijven in de gemeente en we zijn echte Keeskoppen ;)
Foto's van het appartementje volgen nog, maar ik kan alvast zeggen dat het supergezellig is - wat ook wel mag voor de prijs.. (Nog eens een dankwoordje aan mn ouders omdat zij hun goodwill tonen!!)
Na een lekker romantisch avondje en diner vanmiddag (5-gangenmenu & opvallend dat de Hollandse keuken nog niet zo slecht is als we dachten :) met Martin kwam Fien vandaag op met haar ouders..
En oooh ja, NOG MEER gerief mee dan mij!! (het kan dus wel degelijk)
Oooh, wij twee gaan een supertijd tegemoet ♥



's Avonds nog iets gaan eten met ons 5jes (vanaf morgen regime!) en dan kwam de tijd om mn lieverd te laten gaan..
Schat, ik ga je echt missen, maar we zien elkaar snel terug!!
Afscheid nemen doet pijn :(
Zo moeilijk...

Morgen inkopen doen, naar de gemeente gaan, onze school en heel belangrijk: het vervolggesprek bij IKEA..
De tweede kandidaat was dus duidelijk ook gewèèèèldig, GRR!
Laat ons hopen dat mn charmes morgen helpen :)

Maar ik ga het hierbij laten, Fien en ik gaan de Sex and the city-movie kijken met veeeeeeel M&Ms enzo (ik herhaal: morgen regime!)

Lieve zoentjes, ik mis het Belgenlandje al..x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten