donderdag 28 januari 2010

Het is bijna zover!

Gisteren ben ik met mn liefje (na laaaaang zagen!!) & Fien en Tom naar Haarlem geweest.
Eerst lekkere Burger King gaan eten want dat hoort er natuurlijk bij..
Daarna gaan solliciteren in IKEA en de HR advisor vond me gewèèèèèèèldig (lees op zn Hollands ;)
Morgen komt er nog een kandidaat en dan weet ik wie het wordt.. SPANNEND!
Dan zijn we 3 appartementjes gaan bezoeken, waarvan eentje ons direct helemaal aanstond - spijtig genoeg het duurste..
De prijzen zijn daar abnormaal duur door de krappe aanbodmarkt.
En het systeem is daar superraar: wij moeten het immobiliënkantoor betalen (zo eventjes 800EUR commissie, exl. 16% btw). Van een goede verdienste gesproken..

Och, alles komt eindelijk goed :)
Nu rest mij enkel nog het probleem van mijn valiezen.
Ik was er net terug aan begonnen maar weet begod niet wat ik allemaal nodig heb.
Ik ga zooo veel vergeten!

Hopelijk komt er morgen veel volk naar mn feestje, zodat ik van de mensen die ik grg nog eens wil zien afscheid kan nemen.
Natuurlijk kom ik af en toe een weekendje af, maar toch..
Ooh, wat ga ik iedereen missen!!!

Bon, ik doe nog een poging en dan ga ik al wat inkopen doen..

Kus! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten