donderdag 4 februari 2010

adres en nummer

Ondertussen zijn Fien en ik al helemaal geïnstalleerd!
Ons adres is:
Barendsestraat 32A
2012 VP Haarlem
En mijn nummer:
+31 6 49 39 75 02

IKEA heeft gekozen voor de andere kandidaat omdat zijn/haar stage-eisen beter aansloten bij hen. De kortere stageperiode en het Belgisch accent zullen er wel iets mee te maken hebben...
Maar ik heb genoeg om handen en verveel me zeker nog niet!! :)
Ik heb ook al terug contact met 2 stageplaatsen dus we zien wel wat er van komt.

Normaal kwam Martin vandaag om mn verjaardag door te brengen samen, maar er is iets tussen gekomen..
Gisteren wou ik echt dat ik naar huis kon gaan, maar Fien heeft stage tot vrijdagavond en wil mee, dus wacht ik wel.
Ik vier mijn verjaardag dit weekend wel met mijn vriendinnen!
En zaterdagavond mss naar zee met mn liefje..
Vanavond gaan Fien en ik lekker gaan eten en chocolade fondue maken thuis (Thx Kim² en Katrien voor de zalige kado!).

Maar ik ga 't stad eens intrekken en wat shoppen - wat anders maakt een vrouw gelukkig :)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten