woensdag 20 januari 2010

Appartementje - check

Suuupergelukkig maakte Fien me toen ze na het examen Vormen en ontwikkelen vertelde dat ze een appartementje gevonden had - eindelijk!!
Nog een geluk dat ze het na het examen gezegd had, of ik was op slag alles vergeten! :)
En wat voor een appartementje.. TV, DVD, draadloos internet, 2 kamers met elk een aparte badkamer (met bad!), een keuken, living,.. en zelfs een afwasmachine!!
Ohooooh mama, daar kon ik alleen maar van dromen...
En de ligging is ook meer dan perfect: midden in Amsterdam city, kort bij de winkels (daar gaat mn geld..) en het uitgangsleven, hoera!

Ik besef dat het steeds dichterbij komt..
Vrijdag 29 januari geef ik mijn afscheids- en verjaardagsfeestje in Trieau (en oh ja, ik ga het daar missen!).

Ik denk dat ik zondag vertrek, om alles in orde te kunnen brengen.
Want woensdag 3 februari begint mn stage al!
Zo dom want 4 februari ben ik jarig en dat had ik graag in Belgiƫ met vrienden en mn vriendje gevierd..
Och ja, Fien en ik maken er sowieso wel een gezellige avond van!

Maar nu ga ik stoppen met dromen en nog wat verder leren voor mn laatste examen.

Dikke zoen! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten