vrijdag 15 januari 2010

Stress!

Nog 2 weekjes te gaan en Fien & ik zitten in Nederland..
Eén probleem: nog geen stageplaats & geen verblijf - o wee!

* Binnekort gaan Fien en ik uuuuuren en daaaaagen winkelen (want ze mag geen jeans en sportieve schoenen aandoen bij TempoTeam) - check!
* Ik ga na mn examens solliciteren bij IKEA Haarlem en dat komt goed - check!
* Iemand gaat zo lief zijn ons een gezellig appartementje aan te bieden met 2 kamers aan een goed prijsje - check!

Jullie zullen het zien, alles komt goed (en dat zeg ik nu al weken tegen mezelf)...

Lieve zoen,

Kim

2 opmerkingen:

  1. ziehier uw eerste volger:D
    hopelijk komt alles nog snel in orde! en ik kijk al uit naar de housewarmparty;)
    dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziehier uw derde volger ;)
    Ik had voor school net dezelfde blogspot aangemaakt! Grappig hè?! Dat moet te maken hebben met die goede Klapscheutse smaak! ;)

    We gaan elkaar goed kunnen opvolgen, binnekort kan je mijn avonturen in Afrika ook volgen via mijn blog!

    Ale, veel plezier daar en nog veel succes!
    Groetjes, Griet

    BeantwoordenVerwijderen