vrijdag 26 maart 2010

Zotje en K3 op bezoek

Liefste lezertjes,

ik merk dat het weer twee weken geleden is dat ik nog een berichtje heb achtergelaten, foei voor mezelf ;) (ik beginal te praten in honden-taal)
Want 2 weken geleden heb ik van Martin een hondje gekregen. Van int begin deed ze zotjes, waardoor we ze zotje noemden. We wisten niet direct een naam (eigenlijk noemt ze Hannah maar da vind ik ni mooi) en nu luistert ze ernaar, dus is het te laat om het te veranderen. Kvind het wel speciaal, origineel ;)
Hij heeft me een hondje gekocht omdat ik ne soms toch nog wat eenzaam voel op ons appartementje. 's Avonds heb ik niets te doen buiten voor TV of achter mn laptop hangen, want alleen naar buiten is ook niet leuk. Ik ga wel af en toe eens lopen, met of zonder zotje en naar de fitness.
Kben zo zot van ons beest, het maakt me echt gelukkig, de liefste kado dat ik ooit al gekregen heb! Ik zet er snel eens foto's op :)





Vorig weekend zijn Katrien, Kim en Kevin, vriend(innen) van de klas langsgekomen. Was echt een superweekendje! Vrijdag naar Stalker geweest voor Ida Endberg en nog even naar XO (danscafe). Zaterdag naar zee geweest (10 minuutjes rijden voor mij, ZALIG - zotje vond het ook super) en naar Amsterdam naar the red light district en lekker Thais gaan eten (dank u Kevin, moest je echt ni gedaan hebben om alles te betalen!). Zondag vertrokken ze vrij vroeg omdat Kevin en Kim moesten gaan babysitten. Heb ik thuis lekker int zonnetje, in topje, op het terras gezeten en ben ik ook een terrasje gaan doen op de grote markt van Haarlem.



Dit weekend ga ik naar huis, ga blij zij om mn ouders nog eens te zien. Martin zie ik pas zondag want die gaat op weekend met zijn Amigovrienden. Vanavond feestje in Trieau voor Jurgen en Sam hun verjaardag, ik kijk er al naar uit! En voor de rest wordt het een meidenweekend met Grace, Cindy,...

Zoen x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten