maandag 1 maart 2010

Pol en Rudy

Vorige dinsdag zijn Gianni, Anna en Maxime geweest.
Eerst lekkere Burger King gaan halen en dan op stap geweest in Haarlem City.
Tequila en cocktails gedronken in een gezellig cafétje (zonder volk tijdens de vakantie?!), dan naar XO flessen prosecco gedronken (danscafé dat me altijd doet denken aan Trieau), op zoek gegaan naar 'iets' om te eten... en dan naar de bruine kroeg van de boys getrokken :) Daar TE straffe cocktail gedronken (geef mij da recept is Max) en een fles passoa en appelsap gekocht voor thuis.
Thuis gekomen en een boefkick gekregen - dus lekker varkenshaasje met patatjes ("ma oooh mmmm, die patatjes..." :) haha!) gemaakt.
Om 9.30u ging de wekker af omdat Anna een test had op school - dat was minder...HOOFDPIJN!!
Twas echt supergezellige avond, meer van dat!
Volgende keer gaan we Amsterdam verkennen en dan zijn Eef, Mix en Magaly enzo er hopelijk ook bij!

En ook volgend weekend verwacht ik bezoehooooooooeeeeeeek ♥
Steph en Anke gaan Amsterdam op hun kop zetten ;)
We gaan naar Reason in The Sand in Amsterdam - soort festivalletje int zand.. wordt super!!
Volgend blogberichtje beschrijf ik alles - of bijna alles - ik weet nu al dat we weer veel te veel gaan mee maken!!
Ik krijg al spontaan een lach op mn gezicht :)

Dit weekend ben ik naar huis geweest (weeral! denken de meeste mensen :p).
Vrijdag klassenreunie van het 6e middelbaar in Gent (leuk iedereen nog eens trug te zien!) en daarna feestje in de kantine.
En ooh Grace en Sophke, we hebben mooi gezongena, al zeg ik het zelf :)
Zaterdag feestje van Magaly in Trieau, maar ik was ect kapot en Martin wou nog laatste nachtje samen slapen...
Zondag familiefeest voor mama's, Kenneth's en mijn verjaardag en dan hup, terug naar Haarlem!

Op mn stage gaat alles supergoed: leuke stagebegeleidster, grappige collega's, zeer variërend werk en een kast vol mappen, schriftjes en post-its waar je er zoveel mag van nemen als je wil, haha! I ♥ KPMG :)

Tot de volgende,

Kim die zich hier al aardig thuis begint te voelen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten