vrijdag 16 april 2010

Updateje

Ik merk dat het weer lang geleden is dat ik hier nog iets neergeschreven heb. Ik moet al beginnen denken wat ik allemaal te vertellen heb :)

Pasen heb ik thuis doorgebracht met mn ouders en Martin. Ik vind het altijd gezellig om een weekendje naar huis te gaan en lekker niets te doen. Het was ook letterlijk niets, ik ben niet eens uitgegaan! Ik was doodmoe, de stage van een dikke maand begon in mn lijf te hangen. Toen ik maandagavond terug was in Nederland was, had ik wel spijt dat ik niet naar Trieau was geweest voor Eefje haar verjaardag. Maar Martin en ik waren bij mn nichtje Sarah en Thomas op bezoek geweest die net samenwonen. Nadat we frietjes waren gaan halen (Mmm, smaakt toch altijd hoor, maar ik heb me voorgenomen niet elk weekend frietjes te eten – vroeger was dat soms 2x/weekend en 1x in de week, AFKICKEN) en een filmpje keken, is iedereen in slaap gevallen behalve Martin :) Hij maakte me wakker en we zijn stiekem weggeglipt. Voor mij geen feestje meer, toen wou ik mijn bed. Zondag en maandag ook lekker lui in de zetel gekeken naar de voorbije 4 afleveringen van Mijn Restaurant. Daar kijk ik altijd zo naar uit :D Niet enkel Ludo, die ook gewerkt heeft in Trieau, doet mee, maar nu ook Gianni en Maxime als zijn personeel! Ik kijk al uit naar het vervolg!!

Dinsdagavond is Martin opgekomen. Zotje had ik maandag al meegepakt want ik kon het schatje niet nog eens achter laten. En het wordt al groter dus is het een van de laatste keren dat ik het kan mee nemen op het appartement. Want ook al is het een superlief hondje, ik moet ook rekening houden met mijn huisgenote Fien… De vijf dagen dat Martin geweest is, waren zalig: van een filmpje meepikken, samen lekker in bad gaan, drankspelletjes spelen, naar Zandvoort gaan met zotje,,… tot een weekendje Uitgeest bij Nederlandse vrienden. Woensdag heb ik een dagje vrij genomen. Normaal moest ik op school aan mijn eindwerk werken, maar aangezien het lesvrije week was (geen paasvakantie, hier in Nederland hebben ze meivakantie) vertikte ik het zeker om te gaan :) Dat dagje zee heeft me echt deugd gedaan. Lekker flesje cava gekraakt, picknik meegenomen en lekker in het zonnetje gelegen, in bloesje en rokje nog weliswaar.. Zotje amuseerde zich ook met andere kindjes, spetteren in het water,…

Zaterdag waren we uitgenodigd door Daphne, een klasgenote, en haar vriend Arjan. Arjan moest op het huis van zijn werkgever passen terwijl hij met zijn gezin op vakantie was. En geloof mij, wat een kast! In België is dat een groot huis want in Nederland wonen ze kleiner, dus voor hier was het echt wel BIG en MOOI! Overdag zijn we naar het strand van Katrikum geweest en daar een lekkere cocktail gedronken en gamba’s gegeten. ’s Avonds hebben we pizza’s gegeten met nog een ander koppel bij. Daarna kwamen er nog een 10tal vrienden van Daphne en Arjan toe en het was echt gezellig! Laat op de avond zijn we naar een kroegje in Uitgeest vertrokken met 3 zalen (zaal met live bandje waar wij ons goed geamuseerd hebben, zaal met commerciële muwiek en zaal met R&B, hip hop,…) Zoiets heb je niet in Haarlem, spijtig! Zondagmiddag (laaaang geslapen) nog een lekkere uitsmijter gegeten en dan weer richting Haarlem. Martin had een kater en voelde zich niet zo goed… :) In de namiddag is hij dan weer vertrokken naar België, met zotje. Hij is gaan vissen in Frankrijk en heeft ze meegenomen. Waaruit nog eens blijkt hoe goed ze luistert… Och ja, ik maak er mij allemaal niet meer zo druk in. Ik heb zotje en Martin wel superhard gemist deze week. De gedachte dat ze nog verder waren dan anders vond ik hard. En altijd dat afscheid nemen, das echt niets voor mij :) Soms vraag ik mij af waarom ik er ben aan begonnen omdat ik het anders had verwacht… Maar ik weet wel dat ik er sterker ga uitkomen en achteraf met veel plezier ga terug kijken op de leuke momenten.

Oh ja, ik ben erdoor op mijn tentamen (= examen) Intermediairs op de arbeidsmarkt. Ik heb 7.6/10 en ook Fien is erdoor met 7.4/10. Hoera! Vanaf nu kunnen we ons (eindelijk!) volledig richten op ons eindwerk. Ik kijk al uit naar de zomer en ik hoop dat ik na al dat zwoegen een leuke vakantie verdiend ga hebben! :)

Tot de volgende! Binnen 2 uurtjes vertrek ik naar Grace voor een girlsnight, lekker eten en een feestje gaan bouwen ergens. Altijd een avond om nooit meer te vergeten ;)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten