dinsdag 9 maart 2010

Feestweekend

Dit weekend zijn Stephanie en Anke langsgekomen. Vrijdagavond laat (ik weeral ongerust, maar toch goed gereden Anke:p) kwamen ze toe met valiezen voor meer dan twee weken :) Steph was te moe na weekendje zee met Psycho en Fien bleef ook thuis, maar Anke en ik lieten het ons niet om een stapje in Haarlem te zetten. Conclusie: voze venten en knappe barmannen TOT ze hun mond open doen ;) Twas heel gezellig avondje.

Zaterdag zijn we dan met zen allen naar Amsterdam geweest. Lekker gegeten in een Irish Pub en dan naar The Sand voor Reason. Eerst nog flesje bubbels opengedaan in de auto en we waren er klaar voor! Twas echt een superleuke zaal, wijn voor 1 bonnetje en opvallend veel verschillende mensen. Ook de DJ’s waren super (R&B, House en Electro), enkel tegen 4u was het veel te harde electro, werden we moe en gingen we opt gemakje naar huis.

Twee dagen geslapen tot 14u, ZALIG! Toen Anke en Steph zondag weg waren, viel ik echt in een zwart gat. Daar gingen mijn zonnetjes… Och ja, binnekort komen ze zeker nog eens terug en gaan we naar zee enzo (kortbij hier, 10 minuutjes rijden!!) dus ik kijk er al naar uit!





Op mijn stage is het nog steeds super: veel verantwoordelijkheid (volgende week mag ik zelf exitgesprekken voeren), variĆ«rende taken, leuke collega’s,… Vrijdag zijn we kaasfondue gaan eten in Amsterdam, echt gezellig! Doordat de stage zo leuk is begin ik te twijfelen of ik nog wel zou gaan verder studeren. Moest ik bij KPMG in BelgiĆ« binnengeraken…super!

Zonnige zoen (oooh ja, het wordt hier lekker warm weer), x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten