zaterdag 29 mei 2010

Booze Cruise

Hoi piepeloi,

ik heb weer veel te vertellen :) Ik vraag me eigenlijk af of mensen dit wel lezen, maar voor mijzelf is het natuurlijk ook een leuke herinnering, zo een soort week/maandboek ;) (dagboek kun jet zeker ni noemen :p)

2 weken geleden ofzo was Cindy, mijn sexy bitch ;), hier een weekend. Altijd dikke feest me die zotte trien! En lekker gekookt, mmm! Kga die inhuren denkik :) Vrijdag gezellig wat kroegjes gedaan, zaterdag een Booze Cruise in Amsterdam. Was echt super: beginnen in klein discotheekje en daar shots, dan 1,5u drinken à volonté en eindigen in een pub. Na de cruise kreeg ik effe een klopje en heb ik Chicken McNuggets menu binnengeslaan en nog een hamburger uit de muur gehaald..ik voelde me al veel beter :D Enkel het thuis komen was niet leuk. Fien was hier met Tom (opnieuw haar vriendje) en ipv op hun opblaasbed te slapen in de living, lagen ze gewoon in het 2persoonsbed waar wij de dag ervoor in sliepen. Een beetje respect mag wel... Moest die matras beneden opgeblazen zijn, had ik geen enkel probleem gemaakt, maar je kunt toch niet verwachten dat 2 vriendinnen in een 1persoonsbed slapen of om 5.30u 's morgens nog een matras moeten opblazen enzo?! Och ja, altijd als hij hier is, komt er ruzie van. Ik vind het samenwonen sowieso al niet gemakkelijk, gaat hij nog wat stoken.. Och, ik maak er geen woorden meer aan vuil, het was een super weekend met Cindy ♥

Gisteren was het de beurt aan haar zus Evelien en Jörg! Ook een heel gezellige avond beleefd in Haarlem! Terrasjes gedaan, samen gekookt,... Van de 7 pannekoeken die we als dessert aten en over waren voor het tornooi van Jörg was er 1 verdwenen toen we terug thuis kwamen 's avonds. Fien beweerde dat zij die bovenste, bruine niet had gegeten, dus ik denk dat hier kaboutertjes zitten :) Kben blij dat de 2 zusjes me eens komen opzoeken zijn! Altijd leuke herinneringen bij ♥

Vandaag ben ik samen met Daphne (een hollandse vriendin) naar de Zaanse Schans gegaan in Zaandam. Je kunt daar erfgoed van Nederland bewonderen: verschillende windmolens waar je in kan, een typisch Nederlands dorpje, de eerste Albert heijn (supermarkt),... Heel gezellig allemaal! Bij haar thuis zijn we met haar papa gaan varen op een heel groot meer. Was ook super. Ik wil ook wel zo een eigen boot! In de zomer ga ik zeker nog eens langs met Martin en kunnen we daar logeren op 1 van de eilandjes met Daphne en haar vriend! Bbq'en enzo, ik zie het helemaal zitten ;) Ze stonden er ook op dat ik bleef eten. Andere gewoontes (eerst vlees eten, dan pas groentjes pakken en opeten en uiteindelijk de patatjes) maar was wel lekker!

Het begint te korten.. Nog een maandje te gaan! Ik zit met dubbele gevoelens. Graag zou ik nu al elke nacht bij Martin kunnen slapen en in het weekend op stap gaan met mn vriendinnetjes, anderszijds amuseer ik me hier ook wel goed. Behalve in de week, dan heb ik hier niet veel te doen 's avonds... Och ja, nu nog volop van genieten en dan de zomer in België doorbrengen! En op reis naar Spanje bij Martin zijn papa!! (is net naar daar verhuisd) Ik kijk echt al uit naar de zomer. Summertime, the best is yet to come.. ☺

Geen opmerkingen:

Een reactie posten